Tuesday, February 28, 2012

Love you untill my last breath


Hi hi, Assalammualaikum (':
Sory today baru nak update, Sangat malas nak update coz tak de mood, tak sedap hati, sakit hati. Hm hm semua ade dlm hati nih -,-

Haih kenape kenape kenape ! hm saye tak thu ape status sye dgn awak skg nih? Hm saye single or not. Saya milik awak or not. Sya cpl dgn awak lg or not ? arghhh ape nih !
Awak tahu tak last before kita meet ape saya rasa...

' Malam to saya rasa saya terlalu sayang awak. Malam to awak ckp .. ' Bie syg bby' ! Tapi why lepas hari gembira to, Awak terus menghilang. Awak tak lyn saya ! saya text awak, Saya call awak. Awk pergi manee sygg ;'( Awk tahu kan saya tgu awak. Nape awak terus berubah mcam nih -,-! Saya telalu syg awk bie (: Amm then sampai lah hri ketiga kita text, Time to kita gaduh. N benda sye plg takut yg terjadi antara kita. Terjadi jugak kenn ? Saya tahu saya yg lafaz perkataan clash to. Awak nak tahu sebab ape?
* saya sayang awak.
* saya takut awak bosan dgn saya
* saya takut awak tak sayang saya lg
* N lasat saya nak tgk awak bahagia always
Saya simpan lg text awak. Awak say ' Buat ape kita still cpl tapi saya tak hirau kan awak ' Hm ni semua salah fahm. Awak tahu takk !!!! Saya tak boleh accept semua ni. Saya tak bole fokus ape-2, Sye tak penah rasa macam ni, Just awak j yg bole buad saye gila mcam ni ;'(
Now saya text awak setiap malam tapi satu text pun awak tak reply. Takpe saya fham ! Fham sgt awak. Awak benci, menyampah, sakid hati n semua lah kenn ? Takpe awak. Saya penah ckp kat awak kan 'TIADA LAGI LAKI LAIN SELEPAS AWAK' saya akn bukti kan kt awak (:
Saya stiil oke setakat nih, Tapi tak tahu lah esok lusa ! My blog tersyg.. Kau bole bagi satu lg pesanan kat dia tak? Tlg aku ya. Ckp kat dia ...

Assalammualaikum syggg (': Klo aku mati dulu, Tlg bagi slam aku dekat dia. Klo aku mati dulu tlg bagi tahu aku rindu diaa. Klo aku mati dulu cakap kat dia aku sygggg kat dia. Klo aku mati dulu smpai kan aku salu igt dia. Klo aku mati dulu cakap kat dia jgn tangisi aku setiap hari-2 dia. Klo aku pergi dulu, Ckp kan dia aku menagih doa dari dia. N cakap kat dia Dia lah kekasih aku sehingga ke hujung nyawa aku (': Salamm

Ineedyou, imissyou, iloveyouu