Tuesday, September 18, 2012

Heart to heart

  • .kau kata jujur pada ku,Kau kata sepi tanpa ku,Tapi kenapa kau hilang dari pandangan ku.

Ya allah. Aku cintakan dea sepenuh hati aku. Tapi cinta aku dikhianati. Aku dilalaikan dengan cinta yang palsu. Aku dibutakan dengan cinta yang menyakitkan. Aku menagis pada setiap masa mengenang kan cinta yang aku pegang selama telah musnah. Aku sedang menguatkan diri untuk melupainya pada masa ini. Aku berpura pura untuk bahagia, Tapi di dalam hati aku ade perit/luka yang tak akan hilang. Ya allah. Dugaan. Kesabaran yang telah kau beri akan membuat aku ketawa dan sedih. Kegembiraan itu hanya sekejap, tetapi penderitaan itu akan aku lalui seumur hidup ini. Akan aku tepati janji yang telah aku berikan kepada dia. Sesungguhnya dia lelaki yang terakhir di hati ini. Janji ini akan aku tepati sehingga akhir nafas ini. Hati aku tidak terbuka untuk cinta. Cinta itu telah aku buang sejauh jauh nya. Hati aku ibarat kaca yang telah jatuh dan tidak akan bercantum lagi. Mustahil aku untuk kembali seperti dulu. Maaf, menyesal... Tidak ada mkna lagi bagi aku. Aku pernah memberinya peluang, Tetapi dia tidak pernah menghargai peluang itu. Dengan peluang itu, pernah aku impikan sebuah hubungan yang pengakhiran dengan kebahgiaan. Tetapi ia musnah hari ini. Musnah dengan penipuan dia. Cinta aku yang sejati telah bertukar menjadi benci. Tidak akan aku membuang dia, tetapi akan aku tanam dia dihati ini. Ya allah, Jika dia milik aku. Sedar kan lah aku, Bangun kan lah aku sesungguhnya dia yang terakhir dalam hidup aku. Jika dia bukan milik aku, Kau buang lah perasaan cinta ini. Dan aku mendoa kan agar dia sedar kehadiran aku selama ini -.- Cintaaa, Biarlah ia bersatu kemas. Sekemas cinta yang pernah kita tawan.